Для дому Для компаній

Сторінка для побутових споживачів

Питання-відповідь

У данному розділі сайту ми підготували для Вас відповіді на запитання, які виникають найчастіше.

Якщо Ви не знайшли відповіді на питання, яке Вас цікавить, зверніться до нашого кол-центру:


У відповідності до п. 19, 20, 21 та 22 ПКЕЕН, розрахунки населення за спожиту електричну енергію здійснюються за діючими тарифами (цінами) для населення на підставі показників приладу обліку. Розрахунковим періодом для встановлення розміру оплати спожитої електричної енергії є календарний місяць. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 10 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Знімання показників приладів обліку проводиться споживачем щомісяця. Енергопостачальник має право контролювати правильність знімання показників приладів обліку та оформлення платіжних документів споживачем. За власним рішенням енергопостачальник має право самостійно знімати показники приладів обліку у споживача.

Оплата спожитої електроенергії побутовими споживачами ПАТ «Одесаобленерго» здійснюється по виставленим рахункам.

Приймаючи до уваги вище викладене та зважаючи на необхідність проводити розрахунки за календарний місяць, яка опосередковано виходить з вимог діючого законодавства, з червня 2015 року в рахунках за спожиту електроенергію побутовим споживачам додатково враховується кількість спожитої електроенергії до кінця поточного календарного місяця. Ця кількість визначається як добуток кількості днів з дня останнього контролю в поточному місяці до кінця місяця та величини середньодобового споживання, визначеного на підставі показників приладів обліку, які вказані в рахунку як попередній та останній контролі. В подальших розрахункових періодах ця кількість донарахованої електричної енергії автоматично перераховується на підставі наступних зафіксованих показників приладу обліку.

У відповідності до п. 21 ПКЕЕН, споживач зобов’язаний передавати щомісяця показники свого приладу обліку станом на 01 число місяця наступного за звітним.

Надати показники можна цілодобово без вихідних:

  • в Особистому Кабінеті на сайті ПАТ "Одесаобленерго"
  • за телефоном Кол-центру 705 90 90 (для споживачів міста Одеси) або за номерами телефонів (для споживачів Одеської області)
  • на електронну пошту Вашого РЕМ, через посилання "Відправити показники лічильника", на головній сторінці сайту ПАТ "Одесаобленерго"
  • на електрону пошту сall-center@oblenergo.odessa.ua

А також в робочі дні з 8:00 до 16:00

  • за телефонами, які вказані в рахунках
  • за телефоном Інформаційно-консультаційного центру по роботі зі споживачами ПАТ "Одесаобленерго" 705 25 00

Вам треба натиснути кнопку «Реєстрація», далі заповнити всі поля і зареєструватися. Важливо коректно вносити персональні данні, саме так, як вони прописані на рахунках за електроенергію, інакше система Вас не розпізнає. Для занесення показників приладів обліку обираєте дату і редагуєте показники на своїй шкалі показників. Після підтвердження дії на екрані з’являється напис, що показники прийнято до обробки.

На головній сторінці сайту "Сплатити онлайн" та в "Особистому Кабінеті" у вкладці «Рахунок», реалізована можливість переходу на ресурси фінансових установ «Приват Банк», «Марфин Банк», «Pinbank» та «Easy Pay».

Для використання сервісу споживач має погодитися з правилами та умовами проведення оплат, що запропоновані відповідними фінустановами, в тому числі і на обробку персональних даних.

Величина донарахування зазначена в рахунку у рядку «донарахування за МІСЯЦЬ 2016 р.»

Кількість донарахованої електричної енергії автоматично перераховується на підставі наступних зафіксованих показників приладу обліку. Зазначене корегування вказано в рахунку у рядку «донарахування за попередні періоди» зі знаком «-»

Якщо шкала показників не з’являється на сторінці, це означає що немає каналу зв’язку з базою даних Вашого РЕМ. Треба зачекати і спробувати пізніше.

Якщо все відображено на сайті, а Ваші занесені показники не передаються, то необхідно оновити сторінку натиснувши одночасно (ctrl+F5), зайти на сайт знову і провести дану процедуру повторно.

Для переходу на розрахунок за диференційованим тарифом по періодах часу, споживачеві необхідно:

1. Звернутися в РЕМ для заповнення письмового звернення (заяви), встановленої форми.

1.1. У випадку якщо у споживача встановлений прилад обліку, що не дозволяє проводити розрахунки за спожиту електроенергію за диференційованим тарифом по періодах часу, РЕМ укладає «Договір підряду» , зі споживачем на надання послуг із придбання, параметрування та заміні приладу обліку і надає споживачеві Акт-рахунок згідно «Договору підряду», відповідно до затверджених калькуляцій.

1.2. У випадку якщо у споживача встановлений прилад обліку, що дозволяє проводити розрахунки за спожиту електроенергію за диференційованим тарифом по періодах часу, РЕМ надає споживачеві Акт-рахунок на оплату послуг з параметрування або повторному параметруванню приладу обліку, відповідно до затверджених калькуляцій.

Оплата рахунку здійснюється споживачем самостійно в будь-якій банківській установі. Роботи виконуються після підтвердження проведення оплати.

2. Погодити з РЕМ дату і час проведення робіт із заміни приладу обліку.

3. Після надання послуг згідно «Договору підряду» оформляється Акт прийому – передачі виконаних робіт (при прийомі приладу обліку в експлуатацію).

4. Внести зміни до Договору на користування електричної енергії згідно зі Протокольним рішенням № 2 від 10.09.2015 року НКРЕКП, щодо переводу побутових споживачів на розрахунки за тарифами диференційними за періодами часу

Важлива інформація:

• З 1 листопада 2015 року первинне параметрування багато тарифного лічильника для населення здійснюється одноразово безоплатно. У подальшому, при зміні тарифних зон, за зверненням споживача, така послуга сплачується споживачем.

• Повторне параметрування багатотарифного лічильника, взятого на облік до 1 листопада 2015 року, для переведення його на нові тарифні коефіцієнти, здійснюється одноразово безоплатно. У подальшому, при зміні тарифних зон, за зверненням споживача, така послуга сплачується споживачем. У відповідності із статтею 20 Закону України «Про звернення громадян», звернення розглядаються і вирішуються в термін не більше одного місяця від дня їх реєстрації, а ті, які не вимагають додаткового вивчення – негайно, але не більше п'ятнадцяти днів від дня їх надходження. Якщо в місячний термін вирішити поставлені в звернені питання неможливо, керівник РЕМ або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляють споживача. При цьому загальний термін вирішення питань, поставлених в звернені, не може перевищувати сорок п'ять днів.

Платежі , проведені через Інтернет-сервіси зараховуються на особові рахунки споживачів після фактичного перерахування банком грошових коштів на розрахунковий рахунок структурного підрозділу ПАТ «Одесаобленерго» та надання банком інформації (реєстр прийнятих платежів за спожиту електричну енергію ), що дозволяє ідентифікувати платника.

Таким чином процедура зарахування коштів на Ваш особовий рахунок може тривати в термін до 3-х діб.

В рахунках за спожиту електроенергію побутовим споживачам додатково враховується кількість спожитої електроенергії до кінця поточного календарного місяця з дня останнього контролю в поточному місяці.

Якщо споживач надає достовірні показники приладу обліку з 01 числа по 01 число, то в рахунках відображається фактичне споживання за повний календарний місяць без донарахування.

Для того, щоб додати ще один лічильник з іншої квартири Вам треба в особистому кабінеті, у розділі «Особисті дані» натиснути кнопку "Додати особовий рахунок". Далі необхідно заповнити всі поля відповідно даним квитанції і натиснути кнопку "Добавити".