Для дому Для компаній

Сторінка для побутових споживачів

Шановні споживачі!

З метою надання інформаційних консультацій у вирішенні різного роду питань щодо енергопостачання, для підвищення рівня культури взаємовідносин і формування прозорого інформаційного середовища з різних питань обслуговування споживачів, згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) № 299 від 12.03.2009 в ПАТ «Одесаобленерго» у вересні 2009 року був створений Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ).

ІКЦ  є загальнодоступним центром для юридичних,  фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати  споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв’язання суперечних питань, які виникли між компанією-енергопостачальником та заявниками. Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

Кожну середу в ІКЦ проходить засідання комісії за участю представників  ПАТ «Одесаобленерго»,  НКРЕ та інспекції Держенергонагляду в Одеській області та за присутності заявника для розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій. Комісія ІКЦ ретельно перевіряє та аналізує факти з питань, які вирішені не на користь заявника.

Завдання ІКЦ:

  • надавати консультації щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування
  • надавати інформацію та консультації з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо
  • розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між Товариством та заявниками
  • листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, які належать до повноважень ІКЦ
  • організація прийому заявників та розгляд їх звернень за присутності представників регуляторних органів відповідно до законодавства України та Положення про Інформаційно-консультаційний центр

ІКЦ плідно співпрацює з:

  • територіальними представництвами НКРЕ
  • Державною інспекцією з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії
  • територіальними органами Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики
  • територіальними відділеннями Антимонопольного комітету України
  • місцевими органами виконавчої влади
  • громадськими організаціями
  • представниками засобів масової інформації

Всі  звернення, що надходять до ІКЦ, знаходяться під постійним контролем. Обґрунтовані рішення приймаються в терміни, передбачені законодавством України.

Шановні споживачі, якщо Ви зіткнулися з непорозумінням в питаннях електропостачання та надання послуг ПАТ «Одесаобленергоо», звертайтесь до нас, в ІКЦ.

Наші фахівці докладуть максимум зусиль, щоб допомогти Вам вирішити спірне питання.

Будемо раді Вас бачити.

Контакти ІКЦ:

65007 м. Одеса, вул. Мала Арнаутська, 88

Інформаційно-консультаційний центр

ПАТ «Одесаобленерго»

 

Графік роботи:

Понеділок – Четвер: з 8:00 до 17:00
П’ятниця: з 8:00 до 16:00

Обідня перерва: з 12:12 до 13:00
Вихідні дні: субота, неділя:

Телефон (048) 705-24-47, 705-25-00

Електронна адреса: consulting@oblenergo.odessa.ua